Weboldal szövegírás - Nyitóoldal

Weboldal szövegírás - Nyitóoldal

Az alábbi kérdésekre keresem a válaszokat e cikkemben...

  • Mi a nyitóoldali webszövegek célja?
  • A weboldal kezdőoldala egy tartalomjegyzék?
  • A nyitóoldal egy plakát?
  • Mik a kezdőlap legfontosabb szövegrészei?
  • Hová kell elhelyezni a fontos szövegeket és hogyan?

Vagyis hogyan lehet a legegzaktabban megfogalmazi a weboldal nyitóoldalának funkcióját annak érdekében, hogy az ott elhelyezett szövegekkel a maximális hatékonyságot érjük el?

A cél a hatékony ÉS hatásos nyitóoldali szöveg.

Bővebben...

Kulcsszavas domain név

"A domain név lényeges, ha a keresőben szeretnék jobb helyezést elérni?" - hangzik a gyakori kérdés.

A válasz: Csak akkor, Kedves Olvasó, ha kulcsszavas domaineket használ az oldalához.

Hogy miért a többesszám?

Mert egy weboldalt nem csak egy domainen keresztül lehet elérhetővé tenni a plénum számára, hanem annyin, ahány kulcsszavas domain nevet le tud foglalni magának a weboldal tulajdonosa. A határ nagyjából a pénztárca keretein belül képzelhető el, ám érdemes itt is költséghatékonyan mérlegelni, vizsgálódni a nagy domain név felvásárlási láz előtt.

Melyek a szempontok?

Bővebben...

eMail marketing - Az erdő legnagyobb fája a tartalom!

Mitől lesz olvasott és nagyobb hatékonyságot produkáló egy eMail hírlevél.

Megannyi vélemény, nézet, álláspont és adat magyarázza a kinyitott és ki nem nyitott levelek arányát, az eMail hírlevél kiküldésének gyakoriságát, sőt, szükségességét is.

Töprengjünk el most közösen azon, hogy az Ön vállalatának eMail hírlevele:

  • hogyan tehető olvasottabbá és hatékonyabbá
  • hogyan hozhat több megrendelést
  • hogyan tarthatja meg a meglévő ügyfeleit
  • hogyan ösztönözheti elégedett ügyfeleit újabb vásárlásra
  • vajon kifárasztott-e vagy releváns tartalomra épül.

Bővebben...

A 257%-os CTR növelésének története! – eTarget teszt

A 257%-os CTR növelésének története! – eTarget teszt

Próbálgatta már szárnyait bontogatni a keresők rengetegében, de úgy érezte, indákba gabalyodik? Nos, mi tesztelgetünk és szívesen osztjuk meg Önnel sikerélményünket!

Mi az eTarget?

Szlogen szerint egy „Célirányos internet marketing módszer”, praktikusan egy olyan rendszer,amelyen keresztül hirdetéseket adhatunk fel, a hirdetéseinkhez kulcsszavakat rendelhetünk (targetálás), ami 93 hazai portálon jelenik meg abban az esetben, ha valaki rákeres az általunk hirdetéshez fűzött kulcsszóra.

Mire voltunk kíváncsiak?

Bővebben...

A sikeres weboldal jelszavai: felhasználói szemmel

  • Mit lát a weboldalra látogató?
  • Hogyan tud tájékozódni a site-unkon?
  • Minden szükséges információt megtalál-e ahhoz, hogy például rendelni tudjon?

És még sorolhatnánk azokat a legfontosabb kérdéseket, amik akkor merülnek fel, amikor weboldal tervezés, készítés, átalakítás vagy designváltás előtt állunk.

Az online marketing területén ezzel egy külön tudományág foglalkozik, melyet website ergonómiának (webergonómiának vagy a nemzetközi szakirodalomban usabilitynek) neveznek. A felhasználóbarát designnak és a funkcionalitásnak egy olyan keveréke, ami jól és könnyen kezelhető, a felhasználó által problémamentesen kezelhető és speciális tudást nem igénylő weboldalt eredményez.

Miért és hogyan legyen nekünk is ilyen weboldalunk?

Bővebben...

Linkkapcsolatok építése a gyakorlatban

Tudta Ön, hogy weboldala keresőkben elért helyezését is befolyásolja az, hogy milyen linkkapcsolatokkal rendelkezik?

A linkkapcsolatok építésének két célja van:

  • egyrészt minél több link elhelyezése más oldalakon, portálokon, ami a weboldalunkra vonzza a látogatókat;
  • másrészt ha alálinkelt kulcsszavakat használunk, akkor jobb lesz weboldalunk a keresőkben, ami szintén utat nyit látogatóink számára a website-unkhoz.

De hogyan építhetjük ki ezeket az útvonalakat?

E cikk erre ad Önnek néhány hasznos, gyakorlatból vett megoldási javaslatot.

Bővebben...

5 létkérdés - Internetes tartalomszolgáltatók

Az internetes tartalomszolgáltatás ezer meg egy nehézségével szembesülnek nap mint nap a portálok és a szakmai, ún. “niche” (tematikus) website-ok. Ez egy olyan komplex iparág, ahol a megoldásokat sem lehet 1-2 ötlettől várni. Átgondolt és következetes marketing (kommunikációs és értékesítési) stratégia alapján azonban elérhetők a reális célok.

Az olvasók toborzása és megtartása mellett az erőforrás (leginkább tőke) hiánya okozza az iparág szereplői számára a legtöbb gondot. Az előbbi részben a márkaismertség növelésével, az utóbbi leginkább az online felületek értékesítésével, hirdetők toborzásával teremthető meg.

Melyek azok a leggyakoribb hibaforrások, amelyek eldönthetik az online felületek értékesítésének eredményességét?

Bővebben...

eMail kampány lépésről lépésre

Az eMail marketing egy szerteágazó online marketing problémakör, hiszen szorosan kapcsolatban áll a marketing kommunikációval, az értékesítéssel, az ügyfélszolgálattal, de még a termék- vagy szolgáltatásfejlesztéssel is.

Most lássuk azt, hogy milyen előkészületei vannak a közepes vagy nagyvállalatoknál egy eMail kampánynak (eDM/hírlevél kampánynak).

Nem kizárt, hogy néhány dolog kézenfekvő első olvasatra. Ám amikor a kivielezésre kerül a sor - tapasztalatom szerint -  akkor derül ki valójában, hogy nincs elhanyagolható részletkérdés.

A cél, hogy a már meglévő Ügyfeleinket megtartsuk, vásárlásra buzdítsunk, kínáljunk Nekik olyan lehetőséget, amivel megoldást találnak egy aktuális (talán számukra sem ismert okokra visszavezethető) problémájukra.

Az eszköz puszta "megléte" azonban még nem garantálja a megfelelő használatot. A cél eléréséhez meg kell ismerni az eMail küldés hatékony módjait. E cikkemmel épp ebben szeretnék Önnek segítségére lenni.

Bővebben...

Szavazzon!

Mik a tünetei az Ön online kommunikációs problémáinak?
 

Legfrissebbek

Legolvasottabbak